Hoe kunt u ons helpen?

Met uw hulp kunnen wij:

• opvang van weeskinderen steunen, structureren, en de kinderen tot zelfstandigheid opleiden
  • ondersteuning geven aan behoeftige weduwen
  • ouderen en kwetsbare personen met name personen met HIV
  • een school/internaat oprichten voor kinderen met ontwikkelingsstoornissen zoals doven, blinden en kinderen met spraakproblemen, psychische stoornissen en contact stoornissen
  • onderwijs geven aan ouders waarvan de kinderen gehandicapt zijn
  • gezondsheidscentra en jeugdopvangcentra opzetten
  • kleine ontwikkelingsprogramma’s opzetten
  • vrouwen reïntegreren die uit de gemeenschap verstoten zijn, zoals tienermoeders, gescheiden vrouwen, sexueel misbruikte vrouwen, mishandelde vrouwen enz.
  • ontwikkelen en aanmoedigen van sport en cultuur ten behoeve van/gericht op de psycho sociale ontwikkeling van weeskinderen en straatkinderen
  • nationale en internationale (zowel kerkelijke als niet-kerkelijke) contacten tot stand brengen.

Wilt u ook helpen?

Vul dan ons inschrijfformulier in. Het ingevulde inschrijfformulier kunt u inscannen en e-mailen naar info@stichtingdemorgenster.nl of per post versturen naar ons adres, welke u hieronder bij 'Contactgegevens' kunt vinden. Ook kunt u een e-mail sturen waarin u aangeeft of u:

• Periodiek of eenmalig een bedrag over wil maken (alle giften zijn welkom)
  • Een kind wil adopteren op afstand
  • Mee wil helpen als vrijwilliger bij evenementen
  • Mee wil werken als vrijwilliger aan onze programma’s met uw kennis en expertise
  • Een donatie wil doen (maandelijks, jaarlijks of anders)

Duinwetering 7
2203 HJ Noordwijk