Actueel

Plannen

Naast het continueren van de bestaande programma’s:
  1. Onderwijsprojecten en met name speciale scholing van blinden en doven. Aanschaf en installatie van braille-apparatuur en software voor de 3 scholen; tevens audio boeken/tijdschriften, blinden taststokken.
  2. Onderwijs jeugd van Busoro-Cankuzo; lokale voorbereiding waaruit wordt geselecteerd om in Bujumbura een beroepsopleiding te volgen.
  3. Wees- en kwetsbare kinderen vanaf Busoro te ondersteunen (onderwijs en activiteiten)
  4. Gezinsopvang continueren te steunen en, waar mogelijk uitbouwen
  5. Ondersteuning van jongeren aan hun toekomst te bouwen en zelfstandig te worden, door bemiddeling bij het zoeken naar een baan of kleine projecten te starten.
  6. Projecten Busoro-Rubavu onder andere de thema geloof en samenleving.

Dank U

Ondersteuning van mensen in Burundi, ook in onzekere tijden, is het motto waar wij ons voor inzetten. Er zijn niet genoeg woorden om onze onuitputtelijke dank uit te spreken; dank aan donoren, weldoeners en sponsors voor hun bijdragen tot het welslagen van ons werk; wij hopen in de toekomst ook op u te mogen rekenen.

Nogmaals veel dank voor uw liefdevolle steun

Gods zegen

Wij kunnen nog hulp gebruiken!

Voor het functioneren van de stichting en om zoveel mogelijk donaties van sponsors of donateurs te verkrijgen kunnen wij niet zonder de hulp van vrijwilligers! Onlangs is onze groep vrijwilligers versterkt met een vertaler Frans - Nederlands en een webmaster.